Kızlar çok şükür ilk sezaryenim çok kötü geçmesine rağmen bu doğumum gayet güzel geçti ve bebişimi dün kucağıma aldm.Ama bugün sağ omuzuma ve sağ karnıma vuran gaz sancısı beni mahvetti ve mahvediyor.Dr antibiyotik ve parol vermiş içiyorum ama pek bir faydası olmuyor.Doğru düzgün hareket edemiyorum bebeğimle ilgilenemiyorum.Kahve içiyorum bol su içiyorum yürümeye çalışıyorum ama faydası olmuyor.Dinlenemediğim için sütüm de gelmedi mama vermek zorunda kalıyorum 😢Ne olur bana bir fikir verin nasıl geçer bu ağrı?