iremclgn Kızlar sürekli tansiyon düşüklüğünden(9/6, 10/7, 11/6) baş ağrısı yaşıyorum böyle durum yaşayan var mı geçmiyor bir türlü (36+5 haftalığız)
3boysmom iremclgn ben yaşıyorum hep 9-5, 8-6 falan cıkıyor doktoruma söyledim yüksek olmadığı sürece sorun yok bol bol dinlen dedi. ama ben kafaya takıyorum sanki sorun varmış gibi😂
321duru123 iremclgn bende aynı durumları yaşıyorum elim ayağım boşaliyor yani kac kere üst üste oldu doktorum yüksek olmasından iyi dedi yeterli beslenip sıvı alın dedi yani dışarıya çıkarken mutlaka oluyor dışarıya çıkmaya korkar oldum
Altin23 iremclgn benim de tansiyonum hep seninki gibi çıkıyor 36 olduk hamilelikten önceden beridir böyle ama makien ölçünce dünya sağlık standartlarına göre normal diyor ben de umursamıyorum o yüzden 😂
iremclgn 3boysmom bende ya halim olmuyor sürekli Tansıyon aleti ile geziyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor bas agrısından
iremclgn 321duru123 bende valalhı bugün çıktım aşırı pısman oldum bol sıvı ve ara öğün yap sende bende öyle yapıyorum doktor öyle dedi
Altin23 iremclgn bazen kendimi öldüresim geliyor o kadar bıktım keşke hamilelik en fazla 5 ay olsaydı 😂
Oznur_umay67 iremclgn hahah kesinlikle. Keşke benim de düşük tansiyon olsa. 13/9dan aşağıya düşmüyor. 😂
Yetgineslihan iremclgn oda bişey mi 5 e kadar düşüyor doktorum önemsemiyor alıştım artık bu tansiyonla yaşamaya 😀
peroksizom Canlar bende bi şey sormak istiyorum benim de tansiyonum her ölçüldüğünde yüksek çıkıyor, iyiyim bir belirtin baş dönmem vs yok ama doktorlar bu kadar yğksek olmasına çok şaşırıyor her seferinde
iremclgn peroksizom yüksek çıkıyorsa kontrol altına alınmalı dedi benim doktorum doktorunla konuş bence
3boysmom peroksizom yüksek tansiyon sıkıntılı. yani hep okuduğum gördüğüm ve doktorumunda demesine göre doğum için riskli kontrol altında olması lazım. doktorunuz ne diyor?
Sarees iremclgn bende aynıydım gebelik başında çok oluyordu tuzlu ayran içince kendime gelebiliyordum 🥲