Hanımlar 9+3 haftalık gebeyim. Bugün misafirim gelecekti ben de mutfak dolaplarını da düzenledim. Hazırlık servis derken az önce çıktılar ama belim çok ağrıyor yani kalçalarıma kadar da inen bir ağrı. Belden kuyruk şokumu ve kalçaya kadar. Şimdi uzanıyorum dinleniyorum. Bu bel ağrısı normal mi ? Sizde de bu şekilde oluyor mu ? Regl dönemindeki gibi bir bel ağrısı değil de sanki belden kalçaya vuran bir ağrı gibi