merve__12 KÜTAHYA ŞEHİR HASTANESİNDE HANGİ DOKTORDA DOĞUM YAPTINIZ SÜREÇ NASIL İLERLEDİ MEMNUN KALDINIZ MI ?
zehraze merve__12 Kübra İnan’a gidiyordum çok memnundum ama doğumda nöbetçi doktor kimse o geliyor. Doğumdan da memnun kaldım ben gayet iyi ilgilendiler doğumu beklerken eşim yanımdaydı
merve__12 zehraze yanitlarınız için çok teşekkür ederim sizin doğum şekli neydi acaba bide odalar tek kişilik mi
zehraze merve__12 normal doğum yaptım, doğum yapılan oda tek kişilik. Serviste kaldığınız odalar 2 kişilik olan da var tek kişilik olan da. O an hangisi denk gelirse
Nsrin zehraze epidural yaptılar mı doğumda? Özel hastanelerde ücretli olduğunu duymuştum umarım devlette ücretli değildir