Betul29 Selam kızlar kimlerle aynı haftalardayız? Durumlar nasıl şikayetleriniz yaşadıklarınız neler alışverişler ne durumda hadi gelin sohbet edelim💕
cakirbebek Betul29 26+4 haftalığım kendi ekdiklerim disinda bebisin ekdigi pek kalmadı sayılır ben bugun yıkayıp ütüledim yarinda devam edicem. Şikayet olarak cook fazla sırt ve bel ağrılarim var birde vajins kemigi ağrısı onum harici iyiyim şükür
Betul29 cakirbebek şükür canım benim de öyle gece uykularım falan çok düzensiz mide yanmam var iki haftadır yoğun ilaç yazdırdım doktora. Bu ara bebeği aşağılarda hissediyorum o rahatsız ediyor beni 🥲
ilaydakaya-21 Bebeği aşağıda hissediyorum bel ağrısı var rahmim de baskı var çok rahatsızım yani böyle geçiyor