Srfblt canım dün doktora gittim bebek pozisyon almış artık umarım değiştirmez 37 de dikişi alırız dedi öncesinde alamam dedi kısalık da başlamış 31 mm olmuş normelmiş artık hunilesmede kaybolmus vücut kendini doğuma hazırlıyor sanırım , inşallah sonu güzel olur bebiş 2.300 gr suan kilosunu tamamlar dedi öncelik artık ciğerleri tam gelişmesi dedi , 34 hafta oluyoruz Pazartesi artık bişey kalmadı inşallah hayırlısıyla alırım kucağıma bende 🥹🥹💖