arsesraa Kızlarım bat 9 eyluldu ama 4 gün kala pozitifi gördüm. Uygulama 3+4 gösteriyor ama betanin yükselmesini beklemek çok sabır işi değil miiii sürekli düşünüyorum artıyor mu acaba diye ben 28.30 ile öğrendim umarım yükselir
gzdeey PapatiA benimde aynı canm kese ve bebegi gordunmu benm gorunmedi carsamba kesin gorunmesi lazım yoksa dıs gebelik dedi doktor kurtaj olucam
GSA7 gzdeey 5 de kese 6 da bebek göründü bende acele etmeyin gerekirse bir dr a daha gidin gaz sorunun varsa hiç bir şekilde görünmüyor vajinal muayene gerekiyor
Afram05 Selam kızlar bende 4+3 teyim çarşamba günü hcg 41 di, pazartesi birahane kanda vericem inşallah yükselmiştir. Sonraki hafta da foktor diye düşünüyorum ama korkuyorum kese ve kalp atışını duyana kadar emin olamicam
arsesraa Afram05 canım ben de senin gibiyim 3+3 te öğrendim 28.30 beta ile şimdi yarın tekrar kan vericem ama hep düşünüyorum inşallah artar değerlerimiz
kubttl 5+5 de gittim keseyi gördüm ama bebek yok 2 hafta sonra gel dedi doktor ( 5 haftalık dedi birde) bu iki hafta stresli geçicek. Bu arada kan tahlili hiç vermedim ev tipi testlerde pozitif çıkınca tamam bekliyim 5-6. Hafta gibi gidip direk bebeği görürüm diye düşünmüştüm . Boşuna strese girmiyiö beta yükseldi mi diye düşünmüştüm . ( bir önceki gebeliğim kimyasaldı çünkü betam sonradan düştü) Ama anladığım şu ki annelik hep stres hep kurtuluş yok😁
PapatiA gzdeey bekle kuzum gittiğin yerdeki alet çok iyi değilse ondan kaynaklıda oluyor muş bir hafta bekle bide başka doktor gitme imkanın var ise onada git hepimiz için hayırlı sonuçlar