annebebek16 iki hafta önce girdim ilk defa, bebek hareketlerini az hissediyorum diyince çağırdı.
Bundan sonra her muayenede nst gireceğimi söyleyip iki hafta sonra tekrar çağırdı.
Muhtemelen sizin de başlar, söylemezse bir şey siz de isteyebilirsiniz.