KzbnAln 38. Haftama girdim iki gundur ishal oldum netten felan arastrdimda sivi kaybi oluyormus acaba bi sknti olur mu basina gelen yada bilenler yorumlarinizi bekliyorum.
Zeynepdgdln KzbnAln çok yoğunsa eğer serum takviyesi gerekiyor canım aynı şeyi geçen hafta ben de yaşadım 37+3üz