Kızlar selam, her ay gelen birşey çıkmayınca ortadan kaybolan, her ay başında tekrar gelen beni yeniden merhaba😂 şimdi 4 Eylül yumurtlama günüm gösteriyor hesaplayınca da öyle her ayın 19u adet olurum hiç şaşmaz. Ama eşimin işinden dolayı bu ay sadece ayın 5ini değerlendirebildik tutma ihtimali yüzde kaç ya da tutarmı sizce böyle olupta gebe kalan var mı