O kadar haklısın ki ben de panik atak ve anksiyete yaşıyorum zaman zaman ya doğum anında bunu yaşarsam diye korkup sezeryan yapmayı düşünüyorum ama sezeryandan da korkuyorum normal doğumun uzun saatler sürecek olması sıkıntı sezeryan en azından kısa sürecek diye düşünüyorum keşke normal doğum yapsam belki süreç değişir