Bu hafta artık son haftam yarın tam 39+0 oluyorum ama bu kızın geleceği yok. Bir an önce olsun istiyorum artık hareketlerini aşşağıda hissediyorum, bazen rahmime batıyor hissi bazende karnımda toplanıyor. Varmı hala doğuramayan, veya doğumu başlatmak için deneyip işe yarayan yöntemi olan?