Eysaneysan34 24 nisanda 7+2 de sağlıksız gebelik ile kürtaj oldum ilk kalp atışı duyulmadı ama hafif görünür tarzda var ama bir kaç gün yaşar gibi görünüyor demişti doktor 3 gün sonra gittiğimde kalbi durmuştu genetik test için doktorum ilk hamileliğim olduğu için gerek duymadı parça patolojiye gitti herhangi bir problem çıkmadı pıhtılaşma vs, çoğu kadın ilk gebeliğinde bu durumu yaşayabiliyor demişti 2 adetin geçmesini söyledi sonrasında tekrardan düşünebilirsiniz demişti, hamile kalma konusunda da bir fikrim yok maalesef burada okuduğum kadarıyla 1 ay sonra hamile kalanda olmuş 5-6 ay sonra kalanda, 9 eylül adet tarihim umarım güzel sonuçlanır 🙏🏻🙏🏻