Kızlar. Benim 21 ağustosta çatladı. Değerlendirdik. Daha sonra 6 ve 10. Günler ağrılarım kasılmalarım oldu. Yumurtlamadan sonra 12. Gün nokta nokta pembe tonlarında kan geldi 13. Gün sabahında akıntıyla karışık açık pembe geldi çok azdı ama sonra kesildi. Bende yumurtlamadan sonra 15. Gün test yaptım awox ama silik çizgi bile yok. Ama hala adet olmadım adet belirtim de yok. Geç döllenme falan olsaydı da çıkardı demi. Bu arada akıntım devam ediyor böyle yoğun süt kesiği gibi orası hep nemli kırık beyaz akıntının rengi. Yanş geç döllenme olsaydı bile testte silik çizgi çıkardı değil mi ?