tazenne Kızlar merhaba ya ben Detaylı ultrason için randevu aldım da şu an 14+1 deyiz. ama detaylı ultrasona gideceğim gün 20+6 oluyor Tahminimce. Sizce erken mi yoksa tarih iyi mi bilemedim
bebiveben tazenne hayır erken değil. 20-23 hafta arası diyor doktorlar. En ideali de 20. Hafta. Bende o haftada girmiştim canım
Zeliha_plt38 tazenne erken değil bence ya bende 21. Haftaya aldım 20-22 arası olsun dedi bana da doktorum
tazenne Havin49_ ne bilim sanki böyle bi iki hafta daha ileri olsaydı daha net görürdü gibime geldi. Net gördü o zman doktor demi sizde
Havin49_ tazenne Evt tam 20 haftalık tı erkek net dedi ztn benim oğlum kendini hep sakladı detaylı ultrasın da gördük ilk ondan sonra büyüdükçe tüm doktorlar yüzde yüz erkek dedi