Endoplazmikredikulum Selam kızlar bugün yumurtlamanın 8. günü 2 gündür silindikce mercimek tanesi sende ufak lekelenmem oluyorr yerlesmemi acaba bilemiyorum. Test nezaman yapmaliyimm
Sendenbanakalan Endoplazmikredikulum ay banada akıl verin bugün 13 . gün yani yumurtlama zamanıma 1-3 gün var ve sabahtır beri sadece kahverengi geliyor bu nedir cozemedim adetim bu kadar erken gelemex
Endoplazmikredikulum eslem2121 testim yok elimdede yarın yapabilirsem yapmak istiyorum ya inşallah çıkar
Endoplazmikredikulum Sendenbanakalan siz bence test yapinn varsa bile çıkar tktokdan bakiyorum dpo diye arayınca yumurtlama gününden sonra yabancılar test yapıyor sizin varsa çıkar
Sendenbanakalan Endoplazmikredikulum ama benm regl oldum üzerine yumurtlama bekliyordum bugün yarin diye kahverengi gelmeye başladı gebelik olablrmiki sonucta 5 gün adet oldum
Endoplazmikredikulum Tomriscvn sencee pazartesi kadın doğum randevum var orda olsa çıkarmı ki acaba ya çok merak ediyorum bu arada yurtdışında yaşıyorum 😄
Endoplazmikredikulum Sendenbanakalan aa pardon yanlış okumuşum. Belki reglden kalan beklemiş kandır bilmiyorum ki ne desemm 😌
Tomriscvn Endoplazmikredikulum Bende çok merak ediyorum benimde çatlama 1 eylülde oldu ama hiç belirtim yok internette 10 günde kanda çıkıyor yazıyor 🤣
Endoplazmikredikulum Tomriscvn biliyorum ya bizim seninle neredeyse aynı sonuçlarınızı cidden sabırsızlıkla bekliyorum 🕺
Tomriscvn Endoplazmikredikulum İkimizde güzel haberler alalım inşallah canım çok istiyorum bana mutlaka haber ver 🥰
Endoplazmikredikulum Tomriscvn napiosunn varmı bir haber ben bugün gece 5 den beri sancı çekiyorum kasıklarım çok ağrıyor ama öyle böyle değil ateş basıyor 10 derece havada bana sende varmı birşeyler
emine717_ Bende aynı dediğiniz gunlerd eyunurtlama oldu ve bugün benimde azicik akıntının içinde kan geldi bende acaba mi diyorum hatta daha yeni post açtım