Bebekkuzu geçen burada bir arkadaşa yazdım buraya da yazayım
benim ve eşimin de tüm testleri temizdi gen falan. hatta eşimin sperm dna hasarı %3 yani neredeyse tertemiz. İki kürtajım var biri kalp durması biri dış gebelik. Tüplerim alındığı için tüp bebege geçtik, doktorum daha önce düşükler oldugu için embriyoları transferden önce genetiğe yolladı, hepsi sağlıksız geldi. İkinci yumurta toplamada yine hepsi sağlıksız geldi, biz şok olduk cunku bizde sorun yoktu. üçüncü yumurta toplamada 3 embriyo gönderdik 2si sağlıklı biri sağlıksız geldi. Yani demem o ki embriyoları genetik teste göndermeseydik bir sürü transfer olacaktım ve bunların birazı belki tutmayacak birazı da tutup kürtajla sonuçlanacaktı kesin olarak. Anne babasa sorun olmasa da, döllenme aşamasında embriyoda kromozom bozukluğu olabilirmiş, bunu tüp bebek yapmasak bilemeyecektik. Eğer yaşınız çok genç değilse ve durumunuz müsaitse genetikli embriyo transferi öneririm