aysegullgencerr Kızlarr benim reglim beş gün geciktiği icin hastaneye gitmiştim kese oluşmuş ama doktor bir iki haftalık cok cabuk kese oluşmuş dedi betam ise 2000 cıktı sizce gercekten 2 haftalık mıı bu kadar cabuk gelişir mi keseee ?
ecemk94 Bildiğim kadarıyla son adet olduğunuz ilk günden itibaren saymaya başlıyorsunuz. Uygulamaya girerken zaten son adet olduğunuz ilk günü yazdığınızda kaç haftalık olduğunuz çıkacaktır