Kubrr_ doğurmadan önce ara ara girip çıkan bir sancı var, öncesinde regl ağrısı gibi başlayıp git gide 10-15 saat içinde şiddetleniyor. Son 2 saat artıyor ve son 1 saat artk baya sık girip çıkıyor. O sancı geldiğinde nefesini tutup itiyorsun, sancı geçince bekliyorsun. Sancı girince yine itiyorsun geçince bekliyorsun. Bi an böyle tam çıkmayacak gibi geliyor😂 o an işte asıl çıktığı an oluyor🙊 Bebek çıkınca acı falan hissetmiyorsun dikiş vs olsa da hemen bitiyor gidiyor yani. Sonrasında otururken hissediyorsun 1-2 hafta dikkat ediyorsun. Böyle kakanı yapmak istiyorsun itiyorsun ama popon tıkalı ve birşey çıkmıyormuş gibi bi his. İtiyorsun itiyorsun ama bi tıkanklk var ve gitmiyor gibi ama en sonunda kafa çıkınca olay bitiyoo😀