Ebruipek ay benim doktorumda öyle demiştide ben dinlemedim yedim zaten çok seviyordum aylarca yememiştim her gün yemeye başlamıştım hiç bıkmadan usanmadan hurma zaten tatlı krizine birebir😍 ananasta hem ödemime iyi geliyordu hemde meyve çok çok severim bir ihtimal doğuma yardımcı olur dedim yedim işte 😂 merdivende o kadar işime yaradı ki doğuma gittiğim günün sabahı toplam 20 kat in çık yaptım hastanede maalesef suyum durmadığından dolayı beni yürütmediler ama o hareketlerim sayesinde nişanımın suyumun gelmesi açılmam ve doğumun gerçekleşmesi hepsi 10 saat sürdü kısa sürede açıldım doğumum kolay geçti kesim ve dikişim azdı doğumdan yürüyerek çıktım😂 hatta bebeğim solunum desteği görmeseydi kucağımda bile çıkardım