Merhaba kızlar direkt konuya giriyorum adetim 5 gün geçiyordu bugün test aldık yaptim yapar yapmaz cift çizgi çıktı uygulamaya son adetimi girdim 4 haftalik olarak görünüyor sizce hastaneye p.tesi salı mi gitmeliyim yoksa diğer hafta p.tesi mi gitsem daha iyi olur ben biraz bekliyim haftaya gidiyim dedim daha erken diye sizinde fikrinizi sormak istedim😊