kaannur42 Kızlar çarşamba günü sezeryan oldum düne kadar kanamam fazla değildi ancak buğün petde pıhtılı kan ve yoğun kan var bu neden olur bilginiz var mı
Asya1122 kaannur42 normal bir durum. Ancak kendinizi nasıl hissediyorsunuz başka bir belirti var mı rahim toparlanmaya çalışıyor bazı günler çok olur bazı günler az bende öyle geçirdim o süreci. Ağrınız varmi