AYsegulusal o haftalarda erkekte de kızda da çıkıntı oluyo bildiğim kadarıyla. Kızdaki daha sonra kayboluyo. Çıkıntının duruşundan anlıyo doktorlar genelde. Benim 11+4’te ikili testte doktor çıkıntının duruşundan dolayı kız demişti. 10-15 dk sonra çıkıntı hareket ediyo gibi geldi ama emin olamadı. Eğer hareket ettiyse erkektir kızda bu çıkıntı hareket etmez dedi. 15+0’da kız olduğunu öğrendik. Yani çıkıntı bizde de vardı ama bebek kız