seheringunlugu İki gündür kanamam vardı bende doktora gittim bugün , alltan muayene ile rahimde iki göz olduğunu normalde bunun tek göz olması gerektiğini biz buna perde diyoruz dedi ? Takip edilmesi gerekiyor denildi . Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda ?
Aleynadiyorki Bende de perde yada çift rahimden şüphelendiler ilk gebeliğimde düşük yaşadım şuan 12 Haftalık gebeyim. Senin durumunda riskli gebeliğe giriyor kanama için progestan vermişlerdir büyük ihtimalle inşallah hamileliğin güzel ilerler önceden mi farketmiştin? Çünkü gebelik olmadığı durumlarda o perdeyi kesiyorlar