Rabi2345 tugbaayazz maalesef düzelme gibi bir şey söz konusu olmadı 38+1 de 2630 gram bir bebiş dünyaya getirmiştim o zaman diğer bebeklerden minyon oluyorlar ama çabucak toparlıyorlar çok şükür gayet sağlıklı şuan oğlum,2.5 yaşında
Elif3419 meinbaby_ ben 7.5 aydır kullanıyorum asla bir yan etki yaşamadım coraspirinin mide yanması yapacağını düşünmüyorum ☺️
Sarees momysss benim gittiğim profesör de aspirin ve oksapar iğne verdi kullanıyorum aynı şekilde gelişim geriliği olmasın bebek iyi gelişsin diye verdi bana da ama bende gelişim geriliği öyküsü vardı ondan dolayı vermişti
Feride_01 momysss hayır yoktu ama doktor tutunmaya yardımcı olur sağlıklı ilerler dedi aspirin ve Progestan yazdı 3 ay içtim sonrası bıraktım omega 3 ve kan hapına başladım
nurssmom meinbaby_ benim ilk beneğim 8 haftalıkken düşük yaptım sonra hamile kaldım tekrar bir kaç dr.a gittim sadece düşük önleyici verildi. Bebeğim 10 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrendik ve dr. bize dedi ki ya pıhtılaşma var büyük ihtimalle aklıma geldi aslında keşke coraspin verseydim. Bir can için keşke denmesi o kadar zoruma gitti ki… ben keşke diyecek birşey yapmadım ama dr.lar yaptı o yüzden keşke dememk için çok iyi yapmış dr.larınız. Şuan 3.hamileliğim 7.ayıma giricem Allahın izniyle iğne kullanıyorum ve Birsürü ilaçlar. 1 sene hamile kalamadım ve şuan 2 kaybım olduğu için herşey herşey yasak diken üstünde geçiyor günlerim. Piskoloji bozukluğunu söylemiyorum bile. Bir hap kullanmak çok zor değil ihmal etmeyin sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah 🤲
dimpleuser nurssmom ben kullandığım halde düştü ,bu sefer kullanmadım asprin bu 2.gebeliğim Herkes de farklı etkiliyor yapıyor kimisi aspirin düşük yapar diyor kimisi yapmaz besler diyor
cdss momysss 24. Haftadayım detaylıda rahimde hafif çentik çıktı doktor coraspirin yazalım çocuğa giden kan akışını düzenler gelişimini düzene sokar gelişim geriliği olmasın dedi 32. Haftadan sonra da kan sulandırıcı iğneyle devam ederiz dedi
bluemom24 momysss kesinlikle kullan ilki düşük oldu pıhtılaşma çıkmadı ama tedbir amaçlı kullanmak istedim ben arkadaşımın doktoru gebelikte kan şekilden şekile giriyor kullan demiş bende doktoruma söyledim sakınca görmedi 34e kadar kullanacağım inşallah bebeğe kan akışı daha iyi oluyormuş özellikle ilk haftalardaa
maryyyt Bana sadece iğne verildi ilk gebeliiğim önlem amaçlı test yaptırdım pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı iğneyi bile zor verdiler sonunda bi doktora risk varsa niye önlem almıyoruz dedim o şekilde yazdı ama hap yazmadı acaba onu da kullanmam gerekir mi
dimpleuser momysss bende kanama yapmıştı bundan önce ki gebeliğim de ,ama düştü. Şuan kullanmıyorum sadece kan sulandırıcı içiyorum asprinle alınca kanama oluyor diye biliyorum acil durumda doktoruna danış tabi ki
dimpleuser Benim doktorum kan sulandırıcı ve aspirin bazen kanamayı artıyor düşüge sebep oluyor demişti ,çok dikkatli ve kontrollü içmen gerek kanama başlarsa aspirini kesmen gerekiyor diye biliyorum