Buse0600 Kızlar ben gebeliğimi çok erken bir süreçte öğrendim yaklaşık üç artı dörtteydik ve şu an adet olacakmış gibi sürekli bir ağrım var kaşık ağrım sürekli lavaboya gidiyorum bel ağrım var adet olacakmış izi var böyle bir şey yaşayan oldu mu
erguvan123 Buse0600 bende şuanda 4 haftalığım benmde öyle sürekli bel ağrısı adet olucak hissi büyük tuvaletm geliyo hissi gidiyorm bişey yok. Ben sadece avox erken gebelk testi yaptm siz doktora gittnzmi ne yaptınzmı nezamam gidiceksnz
erguvan123 Buse0600 doktoruma testleri Fotoğrafını attım ve yazdığım durumumu testlerin yanılma payı olabiliyor yalancı pozitiflik gibi bir gel kan ver dedi ağrıma vesaire onlara hiçbir şey söylemedi Regl mi oluyorsun yoksa gebelik mi var Bir bakalım dedik janla
Buse0600 erguvan123 3+ 4 te öğrendim çok erken bir daha ki randevum çarşamba şnşaAllah keseyi görürürm