Alvn3946 MerveBasknpek 3 gün sonra doğum sancılarım başladı ve doğum yaptım suyum gelmedi doğumda patlattılar şimdi ikinci doğumu bekliyorum bakalım bu nasıl olacak
mrvsrcn MerveBasknpek ilk gebeliğimde nisan gelmedi direkt suyum geldi bunda da 38 olduk ne nisan ne su ne sancı hiç bir şey yok gelmeyecek gibi 😀
Ehjfjsjs MerveBasknpek nişan geldi zaten gündüz sancılarım hafif vardı akşam nişan geldi direk hastaneye gittim nst se sancı çıktı bebeğin kalbinde yavaşlama vardı sezeryana alındım