6+4 haftalık hamileyim ve iştahım açıldı ama yedikten sonra midem bulanıyor 1 saat önce yedim yemek şimdi tekrar acıktım normal mi bu durum ? İlk hamileliğimde bu olmamıştı aksine iştahım kapanmıştı ve şuan çoğu yemekleri yiyemiyorum az yediğim için mi hemen acikiyorum ?