Lmnakdnc doimom eğer fiyat önemli değil derseniz cybex eezy bakabilirsiniz pusetinide aton b2 aldım hafif kullanışlı bi araba henüz kullanmaya başlamadım ama beğendim 😊
Melisaadaaa doimom ben prego mios premium aldım çok model araştırdım en beğendiğim konforlu o oldu dün aldım hatta rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin
SecilM doimom joie Chrome. Oğlum 3,5 yaşında hala kullandığımız zamanlar oluyor taş gibi maşallah 😅 ülke ülke şehir şehir gezdik bütün ulaşım araçlarına bindik onunla. İyikimdir
cdss doimom trendyolda Bagi Neo 2 baby baby satıcısında şu an indirimde pusetli aynı zamanda , ben onu aldım bagajımız küçük olduğu için kabin boyunun da çıkarılıp katlandığında yer kaplamaması dikkatimi çekmişti