Kızlar selam 4 eylül de normal doğum yaptım bebişim gelirken yıltırma oldu ve dikişlerim var arada beni çok zorluyor.O yüzden hemen korse kullanımı doğru mu bilemiyorum.Sizler doğumdan sonra korseyi ne zaman kullanmaya başladınız?Bana bir fikir verin🥲