Mom__12 Sıvı alımın yetersiz kalıyordur. Keton seviyenede bakılması lazım. Keton tehlikeli birşey değil. Ama hamilelikte çok istenmez. Aç kalınca vucut yağ yakıyor ve keton hücresi çıkıyor. Keton idrarda tespit ediliyor. Koyu ve kokulu yapıyor.
Uzun süreli ve yüksel olursa biraz sıkıntılı sadece.
Keton değilse sıvı alımınla ilgilidir. Ketonu eczanedem alacağın strip testlede ölçebilirsin ama en iyisi sağlık ocağına kan vermek. Daha detaylı diğer değerlere de bakarlar