SecretaryMother Bugün 37+2 olduk dünden bu yana hareketlerde azalma var perşembe kontrolümüz vardı herşey normaldi haftaya perşembe doğum inşallah sizce normal midir bu hareketlerde azalma çok takıyorum kafama
00gkcm SecretaryMother bende şurada yerimi alayım 34+5 olduk iki gündür bende hareket hissediyorum ama geçen günlerdeki kadar çok değil
Tazeanne0134 SecretaryMother canım herhangi bi sağlık sorunu vs yoksa her şey yolundaysa eğer inşallah bişe yoktur diye düşünüyorum çünkü son haftalarda alanları daralıyor ya o yüzden eskisi gibi pek hareket etme durumları olmuyor 00gkcm aynı şey senin için de geçerli zaten
SecretaryMother Tazeanne0134 sanırım dün epey uyudu bizim prenses gece hareketler yine üst seviyeydi sanırım dediğiniz gibi alan daraldığı için
Tazeanne0134 SecretaryMother aynen canım gündüz hareket ister istemez geceye gore fazla olduğu için pek hissetmezsin ama gece sanki daha fazla hareket ediyor dersin 😂 oturunca da hareket eder