Kelebek06 nilsumm benim ayaz adında yeğenim var o kadar tatlı ki tam yemelik ve çok neşeli sürekli gülüyor. Ama ahlas çok guzel
Herseydenbiktim nilsumm Eymen Alaz’a karar verdik hayatim inşAllah degistirmeyiz😂 Adlarıyla yasasinlarr💖
tkrk nilsumm İnşallah sağlıklı kucağımıza alırsak ismini Aybars koyacağız abisin adı Barlas eski Türk isimleri. Sizin için ise Atlas en iyisi bence