nilsumm ppmerlina Bencede atlası bende çok beğendim sjjsjsjjsjsj hahahaha banada öyle geliyor😅 ama ahlas ismide güzel bence 🩵
bluemom24 nilsumm ahlas konması dini açıdan doğru değil en ihlaslı anlamına geldiği için bizde onu beğenmiştik ama araştırdık uygun değil diyorlar peygamberimiz en ihlaslı kişi olduğu için cocuğa verilmesi uygun değilmiş
hamilesavis19 Bebeek_12 ahlas’ın fonetik zorluğu var. İki A harfi biri ince okunuyor, diğeri kalın. Böyle şeyler benim gözüme çok batıyor 😂 tabiki gönlünüz nasıl arzu ederse