ikiprensannesii_ valla ben 38+0 da girdim ilkine şuanda zaten 38+6 yım 3 gün önce ikincisine girdim pzt günüde 3.olucak inşallah doğurana kadar 3 günde bir takip edicez artık. Nst zamanı doktora göre değişir bence benim doktorum çok evham yapmayan biri sanırım, herşeyde yolunda olduğu için (şükür) 38de aldı ilk nst ye 🥰