Kızlar sabahtan beri karnım aşağıya çok baskı yapıyor. Bir kaç gündür hissediyordum ama normal büyüyor diyordum ama bugün bi farklı.Karnımın üst tarafı yumuşacık ama alt tarafı sert. Vajinamda da çok fena canımı yakan bi şey var. Adım atamıyorum. Oturup kalkamıyorum bıçak saplanır gibi saplanıyor vajinama. Kasıklarım vajinam sanki bıçak saplanıp saplanıp geri çıkıyor gibi. Doğum başlangıcı mı bunlar. Açılmam mı oluyor acaba benim şuan. Olsa anlar mıyım. Yada olduğu zaman nasıl bi şey oluyor. İlk gebeliğim bana yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor.