szcgly12 Zeynepefem doğru olabilir ama benim hiç değişmedi ilk 5 haftadan beri kesem hep fasulyeydi şuan 18 haftalığım hala da fasulye gibi karnım dar diyecem ama ikinci bebegım 😂😂
Zeynepefem szcgly12 canim benimki ilk haftalarda yuvarlakti 10 haftada fasulye oldu simdi 13 te yine böyle olmus 😂 ay sağlıklı olsun da inşallah bakalım ne çıkacak 💕🙏🏻
Zeynepefem seher_3590 teşekkür ederim canim insallah öyledir bir oğlum var gönlüm kızdan yana en önemlisi sağlıklı olsun da tabi💕