egeansea deletedmom43191 az önce eşim cevizli sucuk almış. Bu marka. İlk defa gördüm bu markayı dedim. Bu postu 10 dk sonra gördüm. 😅 CIA bizi dinliyor. Valla biz çok beğendik. Bundan sonra hep alacağız gibi.
deletedmom43191 Herseydenbiktim evet trendyoldan aldim biseylerde sonra ayni resmi baska sayfada gorunce tesirgin oldum
Herseydenbiktim deletedmom43191 Haa ay bilmiyorum saticisina baktın mı fazla takipçili ve yorumlar iyiyse sıkıntı etme
egeansea deletedmom43191 burada memleket gurmesi diye bir mağaza var sakaryada. Oradan. Tadı gerçekten çok leziz