Kızlar ben hamile kalmadan önce kahve bağımlısı gibiydim. Hamile kaldıktan sonra bunu sınırlandırdım hatta (13+6dayım) ilk haftalarda kahveden tiksindim içmiyordum. Fakat şimdi canım istiyor böyle 1 gün içip 1 gün içmesem bir zararı olur mu bebeğe. Siz nasıl tüketiyorsunuz?