Rabiul Buse0600 çok erken bence bekleyin kızımı 4+3 de öğrendim 6+3 de kalp atışını ve bebişi gördüm 5 haftalıkken keseyi karından gördük , bugünde 6+1 bebişi ve kalp atışını duydum beklerseniz sizin için daha iyi 😌
Merv41 hilal0100 ben 5 haftalıkken kese görüldü 6 da kese bebek kalp atışı hatta ikiz gebelik şüphesi 7 de tekrar çağırdı emin olmak için ve tek yumurta ikizi diyerek perinatalojiye sevk etti Şu an 13+5 tek yumurta ikizleri ile devam ☺️
Merv41 Devlet hastanesi 1500 aldındaysa eğer beta sonucun bakmıyor Ama sonucun 1500 ve üzeri ise alt muaneyle görülür diye o şekilde bakıyor Önemli olan beta değerin
gzdeey Buse0600 canm valla persembe gittim goremedm cok kucuk oldugu icn gorunmuyo bende senin gbi beklemedeyim kendine bu ara dikkat et ve bekle bence🤗
efnanhiraa Buse0600 en son betam 1831 di 2 gün sonra kesemi karından gördük 4 bucuk haftalıkti ultrason cihazı çok etkili bu durumda
gerigeldik efnanhiraa merhaba kaç gün gecikmede 1831 çıktı betanız? Ben 6 gün gecikmede beta baktırdım aynısı 1831 çıktı bana az gibi geldi
ppmerlina Buse0600 keseni 6-7 hafta gibi görürsün, kalp atışını da 8-9 itibariyle duyarsın genelde. Vajinal muayene olursan 5.haftada bile kese gözükebiliyor
neslihanataizi Buse0600 döllenmeden tam 10 gün sonra 2mm cik göründü kese. Yani yumurtlama gününe göre hesapla ordan 10 gün