Canım benm iki kızım da da plesanta aşağı düşmüş demişti doktorum ve normal doğum yaptım 38 de ikisine de hiç sorun yaşamadım şükür
Ama korktun çoksa bi perinatalojiye(yüksek riskli gebelik,bu gibi sorunlar da uzman kadın doğum doktorları)görünmeni tavsiye ederim
Bana da ilişki yasak dedi 32 den sonra felan ama kocam Rabbim korur diyerek uymadı ikisin de de
Kilo alımı yavaş olur dedi doktorum ama 38 de 3.200 doğdu kızım ❤️