Mybabyys ben dyson v8 kullanıyorum benim evim 2+1 90m2 bana yetiyor fazla fazla. ama tabi yeni alacak olsam üst modellerinden almak isterdim imkanlar doğrultusunda :) ben şarjından çekişinden cok memnunum 3 sene oldu. garanti kapsamındayken en ufak sorunda parça yolluyorlar. yani bana öyle oldu bataryası bozulmuştu sıfır parça vs yolladılar