nur2255 4 haftalık hamileyim. Bu yüzden dolayı alerji (saman nezlesi) ilaçlarımı kullanamıyorum. Devamlı olarak hapşırıyorum, gözlerim kızarıyor ve akıyor, bir de burun akıntısı var. Ne yapabilirim?