Selam herkese. 3 4 hafta içinde doğum yapacağım (kısmetse normal doğum) bir çocuğum daha var 4 yaşında. Ben doğuma giderken çocuğuma bakacak kimsem yok. Sadece hastaneye bizimle gelebilecek ben doğumdayken çocuğumla birkaç saat hastanede vakit geçirecek birini arıyorum ücret karşılığı. Normal doğum olacağı için günü saati belli değil o yüzden aradığım herhangi bir saatte gelebilmesi benim için çok önemli. Çok az vaktim kaldı. Lütfen çevresinde tanıdığı olan varsa yorum yapabilir mi?