Dilekcakiroglu Gesma Amin Rabbim gönlünüze ferahlık verip sizi en hayirli sonuca cikarsin. O kadar çok üzüldüm ki bu 3 haftada artık hicbirsey beni üzemez merak etmeyin kendinizi kötü hissetmeyin. Peki siz bir karar verdiniz mi beklemeyi mi düşünüyorsunuz. Bende benzer durumları yaşayanların sürecini merak ediyorum sizi olumsuz etkileyeceke lütfen kendini anlatmaya zorlamayın
Esinbrn Dilekcakiroglu merhabalar aynı durumu iki yıl önce bende yaşadım bebeğimde mesane tıkanıklığı vardı buna bağlı olarak organları gelişmemişti ben de 18. haftada öğrendim Ankara da kurula çıktım aynı şeyleri söylediler sonuç olarak gebeliğin sonlandırılmasını tavsiye ediyoruz dediler ama ben yapamadım 34. haftaya kadar devam ettim ama haftada bir perinatolog takipliydim sonra doğum gerçekleşti yaşama ihtimali yoktu zaten öyle de oldu Allah size de sabırlar versin süreç hem fiziken hem ruhen çok zor inşallah hakkınızda hayırlısı olur
Gesma Benim gebeliğim sonlandırıldı ilk bebeğimdi çok hevesliydim çok üzgünüm ama bu da Allahın bi sınavı Allah kimseye yaşatmasın yaşayanlara kolaylıklar versin.
Dilekcakiroglu Gesma başınız sağolsun, Rabbim sabır verip en hayirli zamanda kucağınızi sağlıklı bir bebekle doldursun.
Gesma Dilekcakiroglu sağ olun amin inşallah. Sizde son durum nedir inşallah görünmüştür konseyde organlar
Dilekcakiroglu Sağ böbrek kesin olarak görülmedi, sol tarafta ektopik böbrek görüntüsüne benzer çok küçük birsey gördüler fakat emin olamadılar. Bebeğin suyu da 27 mm olarak ölçüldüğü için 22. haftada tekrar konseye çağırdılar