koalam569_ çok geçmiş olsun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebişinizi🙏. Benimde 30. Haftadan sonra su seviyem azaldı ve bebeğin gelişimi yavaşladı. Karın çevresine geri diyorlar. Haftada 2 kez kontrole gidiyoruz uzun zamandır. Ultrason ölçümleri bazen öncekinden küçük çıkıyor çok saçma bir şekilde. Bu bebeğin pozisyonundan, ölçüm alan doktordan kaynaklanıyor. Önceden 3 haftada bir kontrole gittiğimizden büyüme farkı çok çıkıyordu ama şimdi sık sık gittiğimizden sanki çok az gelişiyormuş gibi geliyor. Evet bebeğim biraz minyon bir bebek olabilir bende babasıda çok kalıplı insanlar değiliz zaten. Doktor bize ilk 34ü tamamlasak iyi olur sonra 37yi görsek iyi olur diyor. Bu süreçte suyu azalırsa acil sezeryana alırız falan dedi. Bunlar ister istemez strese sokuyır insanı.
Bizde 30. Haftadan beri diken üstündeyiz ama şimdi 36a girmek üzereyiz. Bu süreçte perinatologa gittik iki kez. Onlar bebeğin plasentasında kordonunda benim damarlarımda gelişini engelleyecek bir sorun görmediler.
koalam569_