aysenurr007 Kızlar doktor kese etrafında kanama alanı var dedi olan var mı acaba tehlikeli mi progestan dozunu arttırdık böyle olup sağlıklı ilerleyen var mı acaba
efnanhiraa aysenurr007 ablamda vardı riskli gebelikti kesede yırtık var dendi ama şu an 2 yaşına girecek dünya tatlısı kızı var rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
rumussum aysenurr007 aysenurr007 merhaba Ayşenur dün doktorum aynı şekilde banada söyledi dünden beri ağlıyorum progestan verdi kramplarim ve sancılarım var fakat neden kaynaklandığını ve ne olacağını bilmiyorum o anda beynim durdu resmen sormayi bile unuttum
Aaaa9698 aysenurr007 benimde baştan beri kanama alanı var şuan 25 haftalığım progestanı düzenli şekilde kullanın ve bırakmayın asla hatta fitil şeklinde daha faydalı biliyorum
gulo0307 aysenurr007 benimde 10 haftalıkken kese etrafında kanama oluşmuştu doktorum bol bol yatıp dinleniceksin dedi dediğinide yaptım 1 hafta sonra kanama alanı kaybolmuşu sürekli istirahat halinde olursanız Allahın izniyle hiç bişey olmaz 🙏
aysenurr007 rumussum canım inşallah seninde birşey olmaz dua edelim bol bol ağlama strese girme inşallah düzelicek bende korktum ama üzülmeyelim 🙏
rumussum aysenurr007 Veren Allah Alan Allah elimizden birşey gelmez İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız. Bebeğini bekleyen anneler evlatlarını sağ saglim kucaklarına alsınlar kontrollerimizi düzenli yaptıralım birde bana sıcak suda duş alma dediler seninde bilgin olsun 🥹
aysenurr007 Aaaa9698 aynen dışarıda kanama olursa iğne yazıcam dedi Allah korusun inşallah olmaz bakalım
cansu2105 Korkmayın kızlar benim de oldu 12 haftalıkken düşük riski dediler progestan kullanmaya başladım 10 gün sonra tekrar oldu progestan dozunu artırdılar ve iğne verdiler, şimdi 15+4 üm bir sorun yok gibi görünüyor bakalım, içinizi ferah tutun
aysenurr007 cansu2105 inşallah canım benimde öyle ilk günde bir di şimdi iki yaptı doktor ecopirin başladı sağlıkla gelirler inşallah
idilaytun cansu2105 merhaba geçmiş olsun. Kanama alanınız ne kadardı ve 15 haftalık olunca risk azaldı mı
aysenurr007 gulo0307 kayboluyor mu demek inşallah ya benim bir çocuğum daha var 2 yaşında o yüzden napıcam bilmiyorum yatıp dinlenmek çok zor
aysenurr007 rumussum evet duymuştum onu dikkat ediyorum Allah’a güvenip dua ediyorum bol bol bakalım sağlıkla gelsin yavrucanlarımız🙏
twomam aysenurr007 canım ilk gebeliğimde kese etrafında zaten vardı sonra 5. Haftadan 13. Haftaya kadar bifiil adet olur gibi her gün kanadım oğlum şuan 4 yaşına girmek üzere ilacını kullan istirahatine dikkat et bu kadar. Yalnızca şunu söyleyeceğim oğlum 42.haftada doğmasına rağmen 2600dü bunun ilk haftalardaki kanamamla alakalı olduğunu çok söyledi çevremdekiler ve cidden de dikkat ettim kanamalı hamilelik geçirenlerin bebekleri hep düşük doğum ağırlıklıklar beslenmene dikkat et
aysenurr007 twomam hadi ya tamam dikkat edeceğim daha çok muhtemelen beslenme de ya da o kanama alanı dar bir alan açtığı için zor büyüyorlar sağlıkla gelsinler inşallah 🙏içimi rahatlattınız teşekkür ederim
ecemk94 aysenurr007 benimde ilk hamileliğim ve 4.haftada öğrendim. Doktorum kesenin yanında kanama alanı olduğunu söyledi. Progestan başladı fitil olarak.(vajinal yoldan fitil olarak kullanıldığında daha iyi etki edeceğini söylemişti) 6.haftada 2doza çıkardı progestanı. 8.hafta kontrolümde hala devam etmemi söyledi. Şuan 10.haftaya girdik kontrolüm 20 eylülde o zamana kadar devam ediyor olacağım bende (herhangi bir kanama yaşamadım)
aysenurr007 ecemk94 aynen benimde çok şükür bir kanamam yok içiresi var dediler o da umarım kaybolup gider bebeklerimiz sağlıkla doğarlar geçmiş olsun çok sana da
Merdem63 Meraba canm benmde wardı 11. Haftada sonra yavas yavas gectı senın kanaman yoksa endıselenme dıkkt et sadece
nazli5958 Merhaba , Şuan 6+3 gebeyim 5 haftalıkken gittiğimde kese etrafında kılcal damar şeklinde kanama var dedi Progestan verdi günde 2 tane vajinal kullanmamı istedi istirahat etmemi istedi . Ama benim lekelenmem kanamam vs olmadı pazartssi kontrolum var yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum acaba duzelmismidir bunu yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi🙏🥺