Sabah kalktığımda şişlikten ellerimi açıp kapayamıyorum resmen kullanamıyorum. Hatta sağ bileğim daha fazla şişiyor. Sanki bir yere vurmuşum da kırılmış gibi zonklayarak ağrıyorsam bu sadece sağ bilekte oluyor hep diğer ele göre daha fazla şişiyor. Sizde de böyle şeyler oluyor mu? Bu arada 35 haftalık gebeyim