Arkadaşlar nasipse 26 eylülde 3. Sezeryan olacağım ilk iki doğumum özel hastanedeydi ve karına bastırma gibi bir durum yaşamadım şimdi devlet hastanesinde mutlaka yapıldığını ve dayanılmayacak şekilde acılı olduğunu söylüyorlar düşünmekten uyku uyuyamıyorum gerçekten çok zor mu yaşayanlar kaç defa bastırılıyor bilgi verirmisiniz