Endoplazmikredikulum Selam kızlar geçen ayda aynı zamanda enfeksiyon oldum şimdide aynı hep antibiyotik kullandıktan sonra oluyor kaşıntıdan mahvoldum. Gebelik planlıyorum hep aynı zamanlarim böyle mahvoluyor Regle son 6 gün var.
myangelson Endoplazmikredikulum bende de çok oluyor bu antibiyotik vücuttaki bütün bakterileri öldürdüğü için öyle olurmuş. Kadın doğum doktorum antibiyotik kullanacağın zaman vajinal flora koruyucu al kullan mantar olmazsın veya fitiller var onlardan kullan demişti
Endoplazmikredikulum myangelson evet muhtemelen öyle aslında gebelikle planliyorum bu enfeksiyon minik mercimek kadar lekenme yaparmı sizce sizde oluyor muydu buarada 1 günlükdu şuan iyiyim kaşıntı vs yok
myangelson Endoplazmikredikulum yani mantar bende hiç öyle yapmadı. İdrar yolu enfeksiyonu yapti hamileyken. Mantar da şu şekilde yapar kaşıntı yanma oluyor veya ilişki sırasında yanma oluyor tahriş oluyor öyle leke geliyordu o da zaten içerden değildi